برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( حل مسئلهی N وزیر )
· • • • • • • • °° • حل مسئلهی وزیر حل مسئلهی وزیر نحوه استفاده از این الگوریتم برای حل مسئله وزیر بصورت زیر است ۱ یک وزیر را در سطر اول و ستون اول قرار میدهیم ۲ یک وزیر را در ستون دوم به گونهای قرار میدهیم که وزیر اول را تهدید نکند ۳ وزیرهای باقی مانده را در ستونهای دیگر به گونهای قرار میدهیم که سایر وزیرها را تهدید نکند › › حل مسئلهی وزیر با استفاده از پایتون صفر تا قهرمان حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد — به زبان › حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد — به زبان › در ادامه، روش حل مساله وزیر برای نمایش داده شده است؛ سپس، یک الگوریتم ساده برای حل آن معرفی و در نهایت، مساله ۴ وزیر با استفاده از «الگوریتم پَسگرد» حل شده است مسئله چند وزیر ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد › › مسئلهچندوزیرمسئله چند وزیر ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد › › مسئلهچندوزیر مسئله وزیر در صورتی جواب دارد که مساوی ۱ یا بیشتر از ۳ باشد یعنی مسئله دو وزیر و سه وزیر راه حلی ندارند حل مسئلهی وزیر با استفاده از پایتون صفر تا قهرمان › › حل مسئلهی وزیر با استفاده از پایتون صفر تا قهرمان › › · مقدار میتواند برار با هر عدد طبیعی به غیر از ۲ و ۳ باشد ما در اینجا برای حل این مسئله از روش عقبگرد استفاده میکنیم راههای دیگری نیز برای حل مسئلهی وزیر وجود دارد، اما به دلیل اینکه معمای هشت وزیر الگوریتمهای حل معمای هشت وزیر وزیر یا › معمایهشتوزیرمعمای هشت وزیر الگوریتمهای حل معمای هشت وزیر وزیر یا › معمایهشتوزیر · در حالت کلی به جای عدد از عدد طبیعی استفاده شده و مسئله به ازای هر بزرگتر یا مساوی مورد بررسی قرار میگیرد به این ترتیب، هدف مسئله چیدن مهره وزیر در یک صفحه شطرنج با ابعاد × × است حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک › حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک › حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک در این ویدئو ابتدا در مورد الگوریتم یا عقبگرد به همراه مثال و تمرین › › الگوریتمالگوریتم یا عقبگرد به همراه مثال و تمرین › › الگوریتم مسئله ی یکی از مسئله های خیلی جالب که با الگوریتم عقبگرد یا حل می شود مسئله ی وزیر یا ملکه است همانطور که می دانید، در بازی شطرنج ملکه می تواند به هر تعداد خانه در ستون ریاضیدانی که معمای ۱۵۰ ساله شطرنج را حل کرد زومیت › › ریاضیدانی که معمای ۱۵۰ ساله شطرنج را حل کرد زومیت › › ریاضیدانی به نام مایکل سیمکین صحیحترین راهحل را برای مسئله شطرنج ۱۵۰ ساله وزیر در صفحه شطرنجی به ابعاد در به دست آورد ×
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( حل مسئلهی N وزیر )
امتياز : 4 |
نظر شما : 1 2
3 4
5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 20 فروردين 1403ساعت 12:03 توسط دانلود اسکریپت های php فارسی | تعداد بازديد : 16 |
+ نوشته شده در دوشنبه 20 فروردين 1403ساعت 12:03 توسط دانلود اسکریپت های php فارسی | تعداد بازديد : 16 |